Aftellen! - Reisverslag uit Bleiswijk, Nederland van Marenthe Ammerlaan - WaarBenJij.nu Aftellen! - Reisverslag uit Bleiswijk, Nederland van Marenthe Ammerlaan - WaarBenJij.nu

Aftellen!

Door: Marenthe

Blijf op de hoogte en volg Marenthe

15 September 2015 | Nederland, Bleiswijk

Hallo allemaal!

Het is zover, na het aftellen van maanden, weken en dagen, is het nu een kwestie van uurtjes voor ik Nederland zal gaan verlaten!

Ik ben nog niet weg, maar alvast een eerste blog om kort toe te lichten waar ik nu allemaal mee bezig ben en wat mijn plannen zijn.

Vanmiddag om 14:15 vlieg ik vanaf Amsterdam richting Australië met een gezellige groep leeftijdsgenoten. We vliegen eerst naar Bangkok, om na een korte stop door te vliegen naar Tapei. Hier hebben we een dagje te tijd om bij te komen in een hotel, voordat we verder vliegen naar Sydney. Donderdag zal ik dan eindelijk aankomen in Sydney.

Na Sydney vlieg ik naar Cairns, vanwaar ik langs de kust weer richting Sydney reis. Hier vier ik oud en nieuw. Het nieuwe jaar begin in met een rondje Nieuw Zeeland en een trip op Tasmanië. Alice Springs staat ook op de planning en op de terugweg wil ik nog even blijven hangen in Bangkok. Ik verwacht eind maart weer terug te zijn in Nederland, maar kan mijn ticket ook verplaatsen, ik heb een jaarticket en werkvisum.
Dit is voor nu het plan, maar ik zie verder ook wat er op mijn pad zal komen, dus wie weet wijzigt het compleet (mijzelf kennende.. ;) )

De afgelopen week ben ik druk bezig geweest met de laatste voorbereidingen en het gedag zeggen van mensen (mijn vader had het al over mijn afscheidstournee, omdat ik maar weg bleef gaan). En nu denk ik dan toch dat ik er écht klaar voor ben.

Straks op Schiplhol wordt het tijd om mijn ouders plat te knuffelen en dan gaat mijn avontuur toch echt beginnen!

Ik hou jullie op de hoogte via deze blog en wellicht zullen er ook nog wel wat foto's op Facebook voorbij komen!

Nou, ik ga nog even verder met de allerlaatste dingen en dan op naar Schiphol!

Liefs, Marenthe

• 15 September 2015 - 08:21

Lieke :

Ik ben trots op je, dat je je wens in vervulling laat gaan!! Ga heeeel erg genieten meis! Heel veel liefs

• 15 September 2015 - 12:52

Ria Van As:

Ga maar eens lekker genieten ! Komt vast goed met jou liefs en dikke knuffel Ria x