Aftellen! - Reisverslag uit Bleiswijk, Nederland van Marenthe Ammerlaan - WaarBenJij.nu Aftellen! - Reisverslag uit Bleiswijk, Nederland van Marenthe Ammerlaan - WaarBenJij.nu

Aftellen!

Door: Marenthe

Blijf op de hoogte en volg Marenthe

15 September 2015 | Nederland, Bleiswijk

Hallo allemaal!

Het is zover, na het aftellen van maanden, weken en dagen, is het nu een kwestie van uurtjes voor ik Nederland zal gaan verlaten!

Ik ben nog niet weg, maar alvast een eerste blog om kort toe te lichten waar ik nu allemaal mee bezig ben en wat mijn plannen zijn.

Vanmiddag om 14:15 vlieg ik vanaf Amsterdam richting Australië met een gezellige groep leeftijdsgenoten. We vliegen eerst naar Bangkok, om na een korte stop door te vliegen naar Tapei. Hier hebben we een dagje te tijd om bij te komen in een hotel, voordat we verder vliegen naar Sydney. Donderdag zal ik dan eindelijk aankomen in Sydney.

Na Sydney vlieg ik naar Cairns, vanwaar ik langs de kust weer richting Sydney reis. Hier vier ik oud en nieuw. Het nieuwe jaar begin in met een rondje Nieuw Zeeland en een trip op Tasmanië. Alice Springs staat ook op de planning en op de terugweg wil ik nog even blijven hangen in Bangkok. Ik verwacht eind maart weer terug te zijn in Nederland, maar kan mijn ticket ook verplaatsen, ik heb een jaarticket en werkvisum.
Dit is voor nu het plan, maar ik zie verder ook wat er op mijn pad zal komen, dus wie weet wijzigt het compleet (mijzelf kennende.. ;) )

De afgelopen week ben ik druk bezig geweest met de laatste voorbereidingen en het gedag zeggen van mensen (mijn vader had het al over mijn afscheidstournee, omdat ik maar weg bleef gaan). En nu denk ik dan toch dat ik er écht klaar voor ben.

Straks op Schiplhol wordt het tijd om mijn ouders plat te knuffelen en dan gaat mijn avontuur toch echt beginnen!

Ik hou jullie op de hoogte via deze blog en wellicht zullen er ook nog wel wat foto's op Facebook voorbij komen!

Nou, ik ga nog even verder met de allerlaatste dingen en dan op naar Schiphol!

Liefs, Marenthe

  • 15 September 2015 - 08:21

    Lieke :

    Ik ben trots op je, dat je je wens in vervulling laat gaan!! Ga heeeel erg genieten meis! Heel veel liefs

  • 15 September 2015 - 12:52

    Ria Van As:

    Ga maar eens lekker genieten ! Komt vast goed met jou liefs en dikke knuffel Ria x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Bleiswijk

Down Under!

Backpacken in Australië & Nieuw Zeeland

Recente Reisverslagen:

12 April 2016

Laatste weekje Thailand

27 Maart 2016

Hello Thailand!

14 Maart 2016

Tasmanië!

26 Februari 2016

On the road again!

04 Februari 2016

New Zealand!
Marenthe

Ik ben Marenthe, 22 jaar oud en net afgestudeerd als verpleegkundige. Omdat ik eerst iets van de wereld wil zien en mijn studieperiode goed af wil sluiten ga ik backpacken in Australië!

Actief sinds 28 Aug. 2015
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 5319

Voorgaande reizen:

15 September 2015 - 20 Maart 2015

Down Under!

Landen bezocht: